Saturday, March 22, 2008

CV

  • NUME ŞI PRENUME:Popescu Larisa-Elena
  • VÂRSTA:19ani
  • ADRESA:Sat Ţibana, com. Ţibana, jud. Iaşi
  • ADRESA DE E-MAIL:larisici_2006@yahoo.com
  • STAREA CIVILĂ:Necăsătorită
  • STUDII:1.2004-2008-Absolvirea Şcolii Normale "Vasile Lupu"Iaşi,profil filologie,intensiv engleza. 2.1996-2004-Şcoala Generală cu clasele I-VIII.
  • PERFORMANŢE ÎN ACTIVITATEA ŞCOLARĂ: -Participarea la olimpiadele de matematică, în perioada 2000-2004. -Am facut parte din grupul de realiztori ai revistei "Clopoţelul", pe parcursul 2000-2004. -Implicarea in activitaţi extraşcolare ce vizează promovarea Iaşului drept o Capitală Europeană. -Participarea în cazul unor conferinţe ce au avut drept invitaţi, numeroşi actori şi scritori din Romania.Activitate organizată de Şcoala Normală "Vasile Lupu" Iaşi.
  • ABILITĂŢI SI CALITĂŢI: -cunoaşterea limbii engleze(scris, citit, vorbit - foarte bine) -cunoaşterea limbii franceze(scris ,vorbit, citit -bine) -cunoaşterea limbii italiene(scris , vorbit , citit -bine) -putere de convingere si persuadare , dinamică , punctuală , ratională , capabilă de atrece de la o stare la alta fară nici un obstacol.
  • PASIUNI:lectura , teatrul , calătoriile , dansul , muzica.
  • OBIECTIVE PROFESIONALE: -absolvirea unui curs de limbi straine(specializare) -inscrierea la Facultatea de Litere
  • RECOMANDĂRI: -Profesor Manucă Elena - limba si literatura romană.

1 comment:

B T said...

Buna ziua ,

Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand franceza pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.
Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

Va multumesc,
Cu stima,
Tudor
Dictionar Francez - Dictionar Francez